Dobrý den, od 27.7. do 5.8. bude odesílaní objednávek přerušeno. Omlouváme se za komplikace.

Doprava, datové soubory-ebook/audiosoubor

Doprava:

  • Země doručení: Zasíláme automaticky do ČR a na Slovensko, po domluvě i do jiných zemí EU nebo světa. Info na peter@prosimspinkej.cz
  • Úhrada: platební bránou, bankovním převodem.
  • Doprava: Zasilkovna/Packeta, GLS, Česká pošta a jejich smluvní partneři .
  • Faktura: Do balíčku se navkládá, zasílame jenom elektronicky na email objednavatele ve formátu PDF.
  • Cena dopravy:
    • Zasilkovna od: 79 Kč
      GLS od: 69 Kč
    • Česká pošta od: 99 Kč

 

 

Virtuální/datový produkt:

E-kniha - odesílame v příloze emailu jako odpověd na objednávku: RE: [Prosimspinkej] Objednávka 00166-ebook

Datový produkt - (audiopřednáška, audiopohádky, bonusové materiály) Tyto datové soubory sdílíme přes odkazy na google disc nebo software Mentortools.

 

Fyzický produkt:

Kniha - odesílame formou doporučeného dopisu/balíku prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. Uhrazené objednávky odesílame dva krát v týdnu. V den odeslání balíčku obdržíte potvrzovací email.

  • Pokud balíček neobdržíte: Pokud jste označili zaslání Českou poštou, ujistete se, že máte jméno které jste uvedli na dodací adrese taky na zvonku a následne na schránce. Doručovatel ČP nemá možnost volat jak to mají jiné doručovací společnosti. Pokud vaše jméno nenajde=balíček se nám vráti s poznámkou, adresát neznámí.
    Napište nám a najdeme váš balíček prostřednictvím sledovacího kódu České pošty, (sledovací kód Zasilkovny jste obdrželi emailem). Zásilka se na 95% nachází na místní pošte, doporučujeme kontaktovat vašeho poštovního doručovatele. Pokud vám balík nedoručí, můžete si  objednat opakované doručení. Zásilkovna vás o stavu informuje prostřednictvím emalu a SMS.
  • Balení: baleno do použitých kartonů, snažíme se co nejvíc recyklovat a snižovat ekologickou zátěž. Pokud balíček šetrne rozbalíte, obálku můžete následne dál využít. Balíček otevírat obezřetně, ne ostrými předměty.
  • Reklamace: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit napr. fotodoumentací. Následně nás kontaktujte.

 

Děkujeme za váš nákup a podporu projektu Prosimspinkej.

Facebook Prosimspinkej

Instagram #Prosimspinkej