Dobrý den, v terminu 23.7. - 9.8.2021 nebude náš eshop expedovat objednávky. Omlouváme se za komplikace. Od 10.8.2021 jsme vám znova k dispozici.

Doprava, datové soubory-ebook/audiosoubor

Pokud se jedná o virtuální/datový produkt:

E-kniha - odesílame v příloze emailu jako odpověd na objednávku: RE: [Prosimspinkej] Objednávka 00166-ebook

Datový produkt - (audiopřednáška, audiopohádky, bonusové materiály) Tyto datové soubory odesílame přes virtuální úložište Uložto. Soubory jsou před odesláním zkomprimovány do jednoho souboru ZIP, které si následne po stáhnutí extrahujete.

Odkaz pro stáhnutí odesílame v emailu jako odpověd na objednávku: RE: [Prosimspinkej] Objednávka 00166-datovy soubor. Datové soubory si následne stáhnete kliknutím na: Odkaz pro stáhnutí: https://uloz.to/file/W7hA3971Oe/spankohrani-bonus-zip

Soubor se vám uloží do přednastaveného úložište ve vašem zařízení (např. Stažené soubory) Následne po kliknutí na ZIP soubor, je operačný systém schopen soubory otevřít automaticky.  Informace ohledne odesílání datových produktů ZDE.

Odkaz je aktivní jenom 15 dní.

Kniha - odesílame formou doporučeného dopisu/balíku prostřednictvím České pošty/Zasilkovny. Předpokládaný čas dodání do dvou/tří pracovních dnů. V den odeslání balíčku obdržíte potvrzovací email.

  • Pokud balíček neobdržíte: Pokud jste označili zaslání Českou poštou, ujistete se, že máte jméno které jste uvedli na dodací adrese taky na zvonku a následne na schránce. Doručovatel ČP nemá možnost volat jak to mají jiné doručovací společnosti. Pokud vaše jméno nenajde=balíček se nám vráti s poznámkou, adresát neznámí.
  • Balení: baleno do použitých kartonů, snažíme se co nejvíc recyklovat a snižovat ekologickou zátěž. Vrchní bublinková obálka chrání knížku před nežádoucí vlhkostí. Pokud balíček šetrne rozbalíte, obálku můžete následne dál využít. Balíček otevírat obezřetně, ne ostrými předměty.
  • Reklamace: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit napr. fotodoumentací. Následně nás kontaktujte.
  • Země doručení: Zasíláme automaticky do ČR a na Slovensko, po domluvě i do jiných zemí EU. Info na peter@prosimspinkej.cz
  • Úhrada: platební bránou, bankovním převodem, dobírkou. Nevyzvednutí dobírky je zpoplatněno sumou 75 Kč.
  • Doprava: Zasilkovna/Zásielkovňa a jejich smluvní partneři a Česká pošta .
  • Faktura: Do balíčku se navkládá, zasílame jenom elektronicky na email objednavatele ve formátu PDF.
  • Cena dopravy: od 75 Kč do 95 Kč u standardního balíka do 2 Kg váhy

 

Děkujeme za váš nákup a podporu projektu Prosimspinkej.

Facebook Prosimspinkej

Instagram #Prosimspinkej