Doprava, datové soubory-ebook/audiosoubor
Doprava:
- Země doručení: Zasíláme automaticky do ČR a na Slovensko, po domluvě i do jiných zemí EU nebo světa. Info na peter@prosimspinkej.cz
- Úhrada: platební bránou, bankovním převodem.
- Doprava: Zasilkovna/Packeta, GLS, Česká pošta a jejich smluvní partneři .
- Faktura: Do balíčku se navkládá, zasílame jenom elektronicky na email objednavatele ve formátu PDF.
- Cena dopravy:
- Zasilkovna od: 79 Kč
GLS od: 69 Kč - Česká pošta od: 99 Kč
- Zasilkovna od: 79 Kč
Virtuální/datový produkt:
E-kniha - odesílame v příloze emailu jako odpověd na objednávku: RE: [Prosimspinkej] Objednávka 00166-ebook
Datový produkt - (audiopřednáška, audiopohádky, bonusové materiály) Tyto datové soubory sdílíme přes odkazy na google disc nebo software Mentortools.
Soubory PDF nejsou zasílány automaticky po připsání platby, ale až po zpracování objednávky.
Fyzický produkt:
Kniha - odesílame formou doporučeného dopisu/balíku prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. Uhrazené objednávky odesílame dva krát v týdnu. V den odeslání balíčku obdržíte potvrzovací email.
- Pokud balíček neobdržíte: Pokud jste označili zaslání Českou poštou, ujistete se, že máte jméno které jste uvedli na dodací adrese taky na zvonku a následne na schránce. Doručovatel ČP nemá možnost volat jak to mají jiné doručovací společnosti. Pokud vaše jméno nenajde=balíček se nám vráti s poznámkou, adresát neznámí.
Napište nám a najdeme váš balíček prostřednictvím sledovacího kódu České pošty, (sledovací kód Zasilkovny jste obdrželi emailem). Zásilka se na 95% nachází na místní pošte, doporučujeme kontaktovat vašeho poštovního doručovatele. Pokud vám balík nedoručí, můžete si objednat opakované doručení. Zásilkovna vás o stavu informuje prostřednictvím emalu a SMS. - Balení: baleno do použitých kartonů, snažíme se co nejvíc recyklovat a snižovat ekologickou zátěž. Pokud balíček šetrne rozbalíte, obálku můžete následne dál využít. Balíček otevírat obezřetně, ne ostrými předměty.
- Reklamace: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit napr. fotodoumentací. Následně nás kontaktujte.
Děkujeme za váš nákup a podporu projektu Prosimspinkej.