Doprava, datové soubory-ebook/audiosoubor

Doprava:

  • Země doručení: Zasíláme automaticky do ČR a na Slovensko, po domluvě i do jiných zemí EU nebo světa. Info na peter@prosimspinkej.cz
  • Úhrada: platební bránou, bankovním převodem.
  • Doprava: Zasilkovna/Packeta, GLS, Česká pošta a jejich smluvní partneři .
  • Faktura: Do balíčku se navkládá, zasílame jenom elektronicky na email objednavatele ve formátu PDF.
  • Cena dopravy:
    • Zasilkovna od: 79 Kč
      GLS od: 69 Kč
    • Česká pošta od: 99 Kč

 

 

Virtuální/datový produkt:

E-kniha - odesílame v příloze emailu jako odpověd na objednávku: RE: [Prosimspinkej] Objednávka 00166-ebook

Datový produkt - (audiopřednáška, audiopohádky, bonusové materiály) Tyto datové soubory odesílame přes virtuální úložište Uložto. Soubory jsou před odesláním zkomprimovány do jednoho souboru ZIP, které si následne po stáhnutí extrahujete.

Odkaz pro stáhnutí odesílame v emailu jako odpověd na objednávku: RE: [Prosimspinkej] Objednávka 00166-datovy soubor. Datové soubory si následne stáhnete kliknutím na: Odkaz pro stáhnutí: https://uloz.to/file/W7hA3971Oe/spankohrani-bonus-zip

Soubor se vám uloží do přednastaveného úložište ve vašem zařízení (např. Stažené soubory) Následne po kliknutí na ZIP soubor, je operačný systém schopen soubory otevřít automaticky.  Informace ohledne odesílání datových produktů ZDE.

 

 

Fyzický produkt:

Kniha - odesílame formou doporučeného dopisu/balíku prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. Uhrazené objednávky odesílame dva krát v týdnu. V den odeslání balíčku obdržíte potvrzovací email.

  • Pokud balíček neobdržíte: Pokud jste označili zaslání Českou poštou, ujistete se, že máte jméno které jste uvedli na dodací adrese taky na zvonku a následne na schránce. Doručovatel ČP nemá možnost volat jak to mají jiné doručovací společnosti. Pokud vaše jméno nenajde=balíček se nám vráti s poznámkou, adresát neznámí.
    Napište nám a najdeme váš balíček prostřednictvím sledovacího kódu České pošty, (sledovací kód Zasilkovny jste obdrželi emailem). Zásilka se na 95% nachází na místní pošte, doporučujeme kontaktovat vašeho poštovního doručovatele. Pokud vám balík nedoručí, můžete si  objednat opakované doručení. Zásilkovna vás o stavu informuje prostřednictvím emalu a SMS.
  • Balení: baleno do použitých kartonů, snažíme se co nejvíc recyklovat a snižovat ekologickou zátěž. Pokud balíček šetrne rozbalíte, obálku můžete následne dál využít. Balíček otevírat obezřetně, ne ostrými předměty.
  • Reklamace: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit napr. fotodoumentací. Následně nás kontaktujte.

 

Děkujeme za váš nákup a podporu projektu Prosimspinkej.

Facebook Prosimspinkej

Instagram #Prosimspinkej